سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 91/4/3 | 6:27 عصر | نویسنده : درسا مرتضوی
تاریخ : جمعه 91/4/2 | 2:13 عصر | نویسنده : عاطفه آرش

تصور کن برنده یک مسابقه شدی و جایزت اینه که بانک هر روز یک حساب برات باز میکنه و توش هشتاد و شش هزار و چهارصد دلار پول میگذاره ولی دوشرط داره.یکی اینکه همه ی پول را باید تا شب خرج کنی وگرنه هر چی اضافه بیاد پس می گیرند.نمی تونی تقلب کنی یا پول را به حساب دیگه ای منتقل کنی.هر روز صبح بانک یک حساب جدید با همون موجودی برات باز میکنه.شرط بعدی اینه که بانک هر وقت بخواد می تونه بدون اطلاع قبلی حساب رو ببنده و بگه جایزه تموم شد.

حالا بگو چطوری عمل می کنی؟!؟!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

همه ی ما این حساب جادویی رو در اختیار داریم ؛ زمان!این حساب با ثانیه ها پر میشه.هر روز که از خواب بیدار میشیم هشتاد و شش هزار و چهار صد ثانیه به ما جایزه میدن و شب که می خوابیم نمی تونیم مقداری که مصرف نکردیم رو به روز بعد منتقل کنیم. لحظه هایی که زندگی نکردیم از دستمون رفته. دیروز ناپدید شده.یادت باشه که من و تو فعلا از این نعمت بر خورداریم ولی بانک می تونه هر وقت بخواد حسابو بدون اطلاع قبلی ببنده.ما به جای استفاده از موجودیمون نشستیم و داریم بحث و جدل می کنیم و غصه می خوریم. بیا از زمانی که برامون مونده لذت ببریم.

(قسمتی از کتاب کاش حقیقت داشت مارک لوی)




تاریخ : پنج شنبه 91/4/1 | 11:35 صبح | نویسنده : درسا مرتضوی

لینک زیر شما را به یک تست هوش که شامل 39 سوال در زمان 40 دقیقه هست میبرد که به تست ریون مشهور است .سوال ها در ابتدا آسان و دراواخر سخت می شود . همه سوالها به صورت اشکال هندسی است و به اینصورت است که پنج تصویر هندسی را به شما نشان می دهد و شما باید تصویر ششم را با توجه به نظم موجود در این پنج تصویر حدس بزنید . ودر آخر که وقت شما به پایان می رسد خود برنامه به شما یک عدد می دهد که ضریب هوشی شما را نشان می دهد . در افراد عادی این عدد بین 90 تا110  است . این تست معتبر ترین تست هوش جهانی است!

فقط سعی کنید زمانی که شروع می کنید آسودگی خاطر داشته باشید تا آخر تست  بهونه نیارید...

http://www.iqtest.dk/main.swf




تاریخ : پنج شنبه 91/4/1 | 11:32 صبح | نویسنده : درسا مرتضوی

بزرگترین و عجیب ترین گل دنیا

این گل در مکزیک می روید.

2متر ارتفاع و 40 کیلو گرم وزن دارد.

این گل هر 40 سال فقط 3روز گل می دهد

بسیاری از کارشناسان معتقدند باید این گل را از هشتمین عجایب دنیا نامید.